Our Quality Policy

INOKOM QUALITY POLICY

Is committed to fulfill and achieve the following goals in our desire for excellence:

  • Continuous Improvement In Quality And Productivity
  • Total Customer Satisfaction With Regard To Product And Services
  • Costs Effectiveness
  • Do It Right The First Time
  • Effective And Efficient Teamwork At All Levels
  • Every Employee Shall Be Committed In Order To Attain The Organizational Goals

This policy has been formulated by the Managing Director and approved by its Management Committee. This policy has been explained and discussed at the general orientation training given to all existing and new employees. This policy is also posted at conspicuous locations throughout the company.

 

POLISI KUALITI INOKOM

Terikat untuk memenuhi dan mencapai matlamat-matlamat yang berikut dalam hasrat untuk mencapai kecemerlangan:

  • Peningkatan Kualiti Dan Produktiviti Yang Berterusan
  • Kepuasan Pelanggan Sepenuhnya Terhadap Produk Dan Perkhidmatan
  • Keberkesanan Kos
  • Lakukan Dengan Betul Dari Permulaan
  • Kerjasama Yang Cekap Dan Berkesan Di Semua Peringkat
  • Setiap Pekerja Mesti Mempunyai Komitmen Demi Untuk Mencapai Matlamat Organisasi

Polisi ini telah diungkapkan oleh Pengarah Urusan dan diluluskan oleh Jawatankuasa Pengurusan. Polisi ini telah dijelaskan dan dibincangkan di dalam latihan orientasi am untuk semua pekerja baru dan lama. Polisi ini juga dipamerkan di lokasi yang mudah dilihat di kawasan syarikat.

 

 

– SIGNED –
MOHD RIZAL JAILAN
Managing Director
30th October 2012
Revision: 2